MENAXHIMI I ZINGJIRIT TE FURNIZIMIT ËSHTË INTEGRIMI I AKTIVITETEVE QE BLEJNE MATERIALE DHE SHERBIME, I TRANSFORMOJNE ATO NE PRODUKTE FINALE DHE I SHPERNDAJNE ATO TEK KLIENTET OBJEKTIVI ESHTE TE NDERTOHET NJI ZINXHIRE FURNITORESH.
ZINXHIRI I FURNIZIMIT ËSHTË RRJETI I AKTIVITETEVE QE E SHPERNDAJNE PRODUKTIN APO SHERBIMIN E PERFUNDUAR TEK KLIENTI.
NE KËTË RRJET PËRFSHIHEN:
▪ BURIMI I LENDEVE TE PARA DHE PJESEVE,
▪ PRODHIMI DHE MONTIMI I PRODUKTEVE,
▪ MAGAZINIMI,
▪ MARRJA E POROSISE DHE NDJEKJA ,
▪ SHPERNDARJA NEPERMJET KANALEVE
▪ SHPERNDARJA TEK KLIENTI
MENAXHIMI I ZINXHIRIT TE FURNIZIMIT PERFSHINE:
KOORDINIMIN E LEVIZJES SE MALLRAVE NEPER ZINXHIRINE FURNIZIMIT PER TEK PRODHUESIT DHE DISTRIBUTORET
SHKEMBIMIN E INFORMACIONIT PERKATES SI TE PARASHIKIMIT TE SHITJES TE TE DHENAVE PER SHITJEN, TE FUSHATAVE PROMOCIONALE NEPERMJET ANTARVE TE ZINXHIRIT TE FURNIZIMIT
STRUKTURA E ZINXHIRIT TE FURNIZIMIT TE NJI KOMPANIE KA TRE KOMPONENTE:
1. FURNITORET E JASHTEM
1. FURNITORET E JASHTEM
2. FUNKSIONET E BRENDESHME TE KOMPANISE
3. DISTRIBUTORET E JASHTEM
FURNITORET E JASHTEM PERFSHIJNE:
▪ FERMAT E QUMSHTIT,
▪ PRODHUESIT E KUTIVE TE KARTONIT,
▪ KOMPANIT E ETIKETAVE,
▪ PRODHUESIT E MBAJTESVE PLASTIK,
▪ FABRIKE LETRE APO KARTONI,
▪ FABRIK E PERPUNIMIT KIMIK.
FUNKSIONET E BRENDESHME PERFSHIJNE:
▪ PERPUNIMINE QUMSHTIT SI LENDE E PARE PER TE PRODHUAR PRODUKTET E BULMETIT DHE PAKETIMIN,
▪ ETIKETIMIN E PRODUKTEVE TE BULMETIT PER TJU SHPERNDARE NJISIVE TE SHITJES ME PAKICE.
FAKTORET QE NDIKOJNE NE MENAXHIMIN E ZINXHIRIT TE FURNIZIMIT:
1. KONKURENCA DHE PARASHIKIMET E KLIENTVE 2. GLOBALIZIMI,
1. KONKURENCA DHE PARASHIKIMET E KLIENTVE 2. GLOBALIZIMI,
3. TEKNOLOGJIA E INFORMACINIT,
4. RREGULLAT SHTETRORE,
5. SHPERNDARJA GJEOGRAFIKE E ANTARVE 6. SAKTESIA E PARASHIKIMIT,
7. KURSET E KEMBIMIT,
8. PROBLEMET E INFRASTRUKTURES
BLERJA ZAKONISHT ESHTE PERGJEGJESE:
▪ PË R ZGJEDHJEN E FURNITORVE,
▪ PËR NEGOCIMIN DHE ADMINISTRIMIN E KONTRATAVE AFATGJATE,
▪ PËR MONITORIMIN E PERFORMANCES SE FURNITORIT
▪ PËR BERJEN E POROSIVE FURNITORVE DHE
▪ PËR RUAJTJEN E MARDHENJEVE TE MIRA ME FURNITORET
SHKEMBIMI I INFORMACIONIT PERFSHINE GRUMBULLIN E TE DHENAVE PER SHITJEN NE PIKEN E SHITJES, NJOFTIMET PER NDRYESHIMET EPOROSISE, PER MENAXHIMIN E REZERVES.
TREGTIA ELEKTRONIKE NDAHET NË:
▪ TREGTIA ELEKTRONIKE BIZNES ME BIZNES (B2B)
▪ TREGTIA ELEKTRONIKE BIZNES ME KLIENT (B2C)
▪ TREGTIA ELEKTRINOKE KONSUMATOR ME KONSUMATOR (C2C)
▪ TREGTIA ELEKTRONIKE ME CELULAR (M-TREGTIA)
Rezervat shërbejnë për disa funksione që rrisin fleksibilitetin e operacioneve të firmës.
Katër funksionet e rezervës janë:
▪ Për të rritur eficiencën e operacionit,
▪ Për t’i dhënë një përjigje të shpejtë klientit,
▪ Për të dhënë siguri kundrejt pasigurive normale të biznesit, dhe
▪ Për të përfituar nga mundësitë për çmimet jo të zakonshme apo për t’u mbrojtur kundrejt risqeve të biznesit.
Rezervat mund të përmirsojnë eficencën e operacionit në disa mënyra:
▪ Duke shpërndarë koston fikëse të blerjes apo të përgatitjes.
▪ Për të ndarë prodhimin.
▪ Për të niveluar dhe stabilizuar prodhimin.
▪ Përgjigje e shpejtë për klientin
▪ Duke mbajtur rezerva të produktit përfundimtar
▪ Rezervat në lendë të para dhe prodhim në proces
▪ Reduktimin e riskut dhe rritjen e sigurisë
▪ Pasiguritë në sistemin e furnizimit. Rezervat në lëndë të parë mund të mbrojnë kompaninë kundrejt vonesës së rezervës duke lejuar funksionimin e procesit të prodhimit derisa rezerva të riplotësohet.
▪ Veçimin e fazave të prodhimit.
▪ Ngritjet e paparashikuara në kërkesë.
▪ Mbrojtja ndaj ngjarjeve jo të zakonshme
Rezervat që quhen rezerva spekulative shpesh herë mbahen për t’u mbrojtur nga ngjarjet jo të zakonshme ose për të përfituar nga mundësitë e pazakonshme .
Ekzistojnë katër lloje rezervash:
• rezerva e sigurisë,
• rezerva periodike,
• rezerva e parashikuar dhe
• rezrva në transit.
Tre kostët kryesorë që influencojnë në politikën e rezervave janë:
• kosto e mbajtjes,
• kosto e porositjes ose e pregatitjes dhe
• kosto e mungesës apo e mbarimit të rezervës.
Kosto e mbajtjes është kosto e mbajtjes të artikujve në rezervë.
Komponetët kryesore të kësaj kostoje janë:
1. kosto opportune e kapitalit,
2. taksat dhe siguracionet,
3. prishjet, vjedhjet, dëmtimet dhe mungesat dhe
4. kosto e ruatjes (magazinimit).
Menaxherët e operacioneve përcaktojnë sistemet e menaxhimit të rezervës.
Dy ndër përbërsit kryesor të këtyre sistemeve janë:
• Si mund të klasifikohen artikujt rezervë (quhet analiza ABC) dhe
• Sa të sakta mund të mbahen rexhistrimet për rezervat (Analiza ABC)
Politikat që mund të bazohen në analizën ABC përfshijnë:
• Burimet e blerjes për zhvillimin e furnitorit duhet të jenë shumë më të larta për artikujt individual A se për artikujt C.
• Artikujt A duhet të kenë kontrollë më të shpeshta fizike për rezervën.
• Parashikimi i artikujve A mund të argumentohet me më kujdes se parashikimi i artikujve të tjerë.
No comments:
Post a Comment