Menaxhimi i operacioneve !

MENAXHIMI I ZINGJIRIT TE FURNIZIMIT ËSHTË INTEGRIMI I AKTIVITETEVE QE BLEJNE MATERIALE DHE SHERBIME, I TRANSFORMOJNE ATO NE PRODUKTE FINALE DHE I SHPERNDAJNE ATO TEK KLIENTET OBJEKTIVI ESHTE TE NDERTOHET NJI ZINXHIRE FURNITORESH.
ZINXHIRI I FURNIZIMIT ËSHTË RRJETI I AKTIVITETEVE QE E SHPERNDAJNE PRODUKTIN APO SHERBIMIN E PERFUNDUAR TEK KLIENTI. 
NE KËTË RRJET PËRFSHIHEN:
▪ BURIMI I LENDEVE TE PARA  DHE PJESEVE, 
▪ PRODHIMI DHE MONTIMI I PRODUKTEVE, 
▪ MAGAZINIMI, 
▪ MARRJA E POROSISE DHE NDJEKJA , 
▪ SHPERNDARJA NEPERMJET KANALEVE 
▪ SHPERNDARJA TEK KLIENTI

MENAXHIMI I ZINXHIRIT TE FURNIZIMIT PERFSHINE:
KOORDINIMIN E LEVIZJES  SE MALLRAVE NEPER ZINXHIRINE FURNIZIMIT PER TEK PRODHUESIT DHE DISTRIBUTORET
SHKEMBIMIN E INFORMACIONIT PERKATES SI TE PARASHIKIMIT TE SHITJES TE TE DHENAVE PER SHITJEN, TE FUSHATAVE PROMOCIONALE NEPERMJET ANTARVE TE ZINXHIRIT TE FURNIZIMIT

STRUKTURA E ZINXHIRIT TE FURNIZIMIT TE NJI KOMPANIE KA TRE KOMPONENTE:
 1. FURNITORET E JASHTEM
 2. FUNKSIONET E BRENDESHME TE KOMPANISE
 3. DISTRIBUTORET E JASHTEM
FURNITORET E JASHTEM PERFSHIJNE:
▪ FERMAT E QUMSHTIT, 
▪ PRODHUESIT E KUTIVE TE KARTONIT, 
▪ KOMPANIT E ETIKETAVE, 
▪ PRODHUESIT E MBAJTESVE PLASTIK, 
▪ FABRIKE LETRE APO KARTONI, 
▪ FABRIK E PERPUNIMIT KIMIK. 
FUNKSIONET E BRENDESHME PERFSHIJNE:
▪ PERPUNIMINE  QUMSHTIT SI LENDE E PARE PER TE PRODHUAR  PRODUKTET E BULMETIT DHE PAKETIMIN, 
▪ ETIKETIMIN E PRODUKTEVE TE BULMETIT  PER TJU SHPERNDARE NJISIVE TE SHITJES ME PAKICE.
FAKTORET QE NDIKOJNE  NE MENAXHIMIN E ZINXHIRIT TE FURNIZIMIT:
 1. KONKURENCA DHE PARASHIKIMET E KLIENTVE 2. GLOBALIZIMI, 
 3. TEKNOLOGJIA E INFORMACINIT, 
 4. RREGULLAT SHTETRORE, 
 5. SHPERNDARJA GJEOGRAFIKE E ANTARVE 6. SAKTESIA E PARASHIKIMIT,
 7. KURSET E KEMBIMIT, 
 8. PROBLEMET E INFRASTRUKTURES
BLERJA ZAKONISHT ESHTE PERGJEGJESE:
▪ PË R ZGJEDHJEN E FURNITORVE, 
▪ PËR NEGOCIMIN DHE ADMINISTRIMIN E KONTRATAVE AFATGJATE, 
▪ PËR MONITORIMIN E PERFORMANCES SE FURNITORIT 
▪ PËR BERJEN E POROSIVE FURNITORVE DHE 
▪ PËR RUAJTJEN E MARDHENJEVE TE MIRA ME FURNITORET

SHKEMBIMI I INFORMACIONIT PERFSHINE GRUMBULLIN E TE DHENAVE PER SHITJEN NE PIKEN E SHITJES, NJOFTIMET PER NDRYESHIMET EPOROSISE, PER MENAXHIMIN E REZERVES.
TREGTIA ELEKTRONIKE NDAHET NË:
▪ TREGTIA ELEKTRONIKE BIZNES ME BIZNES (B2B)
▪ TREGTIA ELEKTRONIKE BIZNES ME KLIENT (B2C)
▪ TREGTIA ELEKTRINOKE KONSUMATOR ME KONSUMATOR (C2C)
▪ TREGTIA ELEKTRONIKE ME CELULAR (M-TREGTIA)
Rezervat shërbejnë për disa funksione që rrisin fleksibilitetin e operacioneve të firmës. 
Katër funksionet e rezervës janë:
▪ Për të rritur eficiencën e operacionit,
▪ Për t’i dhënë një përjigje të shpejtë klientit,
▪ Për të dhënë siguri kundrejt pasigurive normale të biznesit, dhe 
▪ Për të përfituar nga mundësitë për çmimet jo të zakonshme apo për t’u mbrojtur kundrejt risqeve të biznesit.

Rezervat mund të përmirsojnë eficencën e operacionit në disa mënyra:
▪ Duke shpërndarë koston fikëse të blerjes apo të përgatitjes.
▪ Për të ndarë prodhimin.
▪ Për të niveluar dhe stabilizuar prodhimin.
▪ Përgjigje e shpejtë për klientin
▪ Duke mbajtur rezerva të produktit përfundimtar 
▪ Rezervat në lendë të para dhe prodhim në proces
▪ Reduktimin e riskut dhe rritjen e sigurisë
▪ Pasiguritë në sistemin e furnizimit. Rezervat në lëndë të parë mund të mbrojnë kompaninë kundrejt vonesës së rezervës duke lejuar funksionimin e procesit të prodhimit derisa rezerva të riplotësohet.
▪ Veçimin e fazave të prodhimit.
▪ Ngritjet e paparashikuara në kërkesë.
▪ Mbrojtja ndaj ngjarjeve jo të zakonshme

Rezervat që quhen rezerva spekulative shpesh herë mbahen për t’u mbrojtur nga ngjarjet jo të zakonshme ose për të përfituar nga mundësitë e pazakonshme . 

Ekzistojnë katër lloje rezervash: 
• rezerva e sigurisë, 
• rezerva periodike, 
• rezerva e parashikuar dhe 
• rezrva në transit.

Tre kostët kryesorë që influencojnë në politikën e rezervave janë:
• kosto e mbajtjes,
• kosto e porositjes ose e pregatitjes dhe 
• kosto e mungesës apo e mbarimit të rezervës.

Kosto e mbajtjes është kosto e mbajtjes të artikujve në rezervë
Komponetët kryesore të kësaj kostoje janë:
1. kosto opportune e kapitalit, 
2. taksat dhe siguracionet,
3. prishjet, vjedhjet, dëmtimet dhe mungesat dhe
4. kosto e ruatjes (magazinimit).

Menaxherët e operacioneve përcaktojnë sistemet e menaxhimit të rezervës
Dy ndër përbërsit kryesor të këtyre sistemeve janë:
• Si mund të klasifikohen artikujt rezervë (quhet analiza ABC) dhe
• Sa të sakta mund të mbahen rexhistrimet për rezervat (Analiza ABC)

Politikat që mund të bazohen në analizën ABC përfshijnë:
• Burimet e blerjes për zhvillimin e furnitorit duhet të jenë shumë më të larta për artikujt individual A se për artikujt C.
• Artikujt A duhet të kenë kontrollë më të shpeshta fizike për rezervën.
• Parashikimi i artikujve A mund të argumentohet me më kujdes se parashikimi i artikujve të tjerë.


No comments: