MENAXHIMI I PROJEKTEVE 5 FAZAT E M.P K.1

MENAXHIMI I PROJEKTEVE
5 FAZAT E M.P                               K.1

FAZA E DEFINIMIT: Perkufizimi I problemit; identifikimi I synimeve te projektit; specifikimi I qellimeve; percaktimi I resurseve paraprake; identifkimi I mundesive dhe rreziqeve.
FAZA E PLANIFIKIMIT:Identifikimi I aktiviteteve te projektit; vleresimi I kohes dhe shpenzimeve; rrjedhja e aktiviteteve te projektit;identifikimi I aktiviteteve kritike;perpilimi I propozimit te projektit.
FAZA E ORGANIZIMIT:Percaktimi I nevojave per personel;rekrutimi I menaxherit te projektit;rekrutimi I ekipit te projektit;organizimi I ekipit te projektit;dhenia e detyrave.
FAZA E KONTROLLIT:Definimi I menyres se menaxhimit;organizimi I kontrollit; pergatitja e raportit te statusit;rishikimi I planit mbi projektin; ndryshimet.
FAZA E PERFUNDIMIT:Pranimi I projektit nga porositesi;shperndarja e projektit;                                 distribuimi I dokumentacionit;pergatitja e raportit final;revizioni I zbatimit.







Definimi dhe  perkufimi I I projektit(PASQYRA E PROJEKTIT)
  1.Definimi dhe perkufizimi I problemit;2 identifikimi I synimit;3 specifikimi I objektivave;4 perkufizimi paraprak i resurseve;5 identifkimi I skenareve te mundhsme dhe rreziqeve.
NOCIONI I PROJEKTIT
Karakteristikat e projektit jane :1 eshte kompleks; 2 unikat-nuk ka dy projekte teresisht te njejta;3 ka daten e fillimit dhe te perfundimit;4 resurset dhe buxhetin e kufizuar; 5 numer I madh I njerezve te funksioneve te ndryshme I angazhuari;6 aktivitete te nderlidhura dhe me rrjedhe te caktuar;7 I orientuar kah synimi I parashtruar ne project; 8 si perfundim duhet te kete produktin apo sherbimin.
ARSYET E DESHTIMIT TE PROJEKTIT: jane:
1.Projekti eshte nje zgjidhje ne kerkim te problemit;2.askush nuk eshte pergjegjes;3.ekipi I projektit nuk komunikon;4.vetem ekipi I projektit eshte I interesuar ne rezultatin perfundimtar;5.planit te projektit I mungon struktura;6.planit te projektit I mungojn detajet;7.projekti nuk ka buxhet te mjaftuar;8.jane alokuar resurse te pamjaftueshme;9.projekti nuk shkon sipas planit;10.projekti largohet prej synimit te tij original.

PLANIFIKIMI I PROJEKTIT  K.2
-Pasi eshte perfunduar faza e definimit (pasqyra e projektit) duhet te vazhdoje me WBS.  WBS-ESHTE PREZENTIMI HIERARHIK I PROJEKTIT.
-HAPAT E FAZES SE PLANIFIKIMIT janë:1.Identifkimi I aktiviteteve te projektit;2.vleresimi I kohes dhe shpenzimeve(ndarja):2.1 koha optimistke (o);2.2 koha pesimistike(p);2.3 koha reale (M);2.4 koha e pritur(E) E= (0+4M+P)/6;                                             3.rrjedhja e aktiviteteve te projektit;4.identifikimi I aktiviteteve kritike te projektit;5.shkruarja e propozimit te projektit.

MENAXHERI I PROJEKTIT    K.3.K.4
Detyrat e menaxherit te projektit te projektit fillimisht jane:                                         1.te pergatite buxhetin dhe kalendari paraprak te puneve;2.te ndihmoje ne zgjedhjen e njerezve ne ekipin e projektit;3.te njohe klientin;4.te kujdeset per avancimin e projektit.
Kritere e zgjedhjes se menaxherit te projektit:1. pervoja dhe e kaluara(historiati dhe eksperienca);2.udheheqja dhe pervoja strategjike;3.pervoja teknike;4.shkathtesit personale(kompetencat nderpersonale);5.aftesite e verifikuara menaxheriale.
4.1.Menaxheri funksional kundrejt M.P.:-se si duhet bere diqka;-kush duhet ta beje ate dhe;-qfare burimesh do te duhen per te realizuar ate.
Tri pyetjet qe shtrohen perpara MENAXHERIT Projektit per punen e tij jane:                                    -qfare duhet bere;-kur duhet bere;-si do te sigurohen burimet per te bere punen.
4.2.Pergjegjesite e menaxherit te projektit:-PLANIFIKIMI; -ORGANIZIMI;                                                                                                        -KONTROLLI.
4.3.Aftesite e m.p.:-aftesi te nje lidershipi te forte;-aftesi per te zhvilluar njerezit;-aftesi te shkelqyeshme komunikimi(formale dhe joformale)(gojore apo te shkruara);-aftesi te mira nderpersonale;-aftesi per te perballuar stresin;-aftesi per zgjdhjen e problemeve;-aftesi te menaxhimit te kohes.
4.4.Zhvillimi I afetsive qe duhen per te qene nje menaxher projekti:1.te fitosh eksperience;2.te fitosh eksperience nga te tjeret;3.te vleresosh vetveten dhe te mesosh nga gabimet e tua;4.intervistoni menaxheret qe I kane aftesite qe ju doni ti zhvilloni;5.pjesemarrja ne programet e trajnimit;6.leximi;7.vullnetarizmi; 8.anetaresimi ne oraganizata.


4.5.DELEGIMI
Delegimi perfshin dhenien e autoritetit grupit te projektit per te arritur objektivin e projektit dhe per te rritur autoritetin e qdo anetari te grupit.Eshte akti qe lejon individet qe te zbatojne me sukses detyrat e caktuara.Delegimi nenkupton me teper se vetem caktimi I detyrave per anetaret e veqante te grupit te projektit.                                   Delegimi perfshin:--dhenien e pergjegjesise anetareve te grupit per te permbushur objektivat;--dhenien e autoritetit per te marre vendimet;--pergjegjshmerine per arritjen e atyre rezultateve.                                                                                      
Pengesat(barrierat)per nje delegim efektiv:1.menaxheri I projektit beson qe punen mund ta beje me mire dhe me shpejt vete; 2.menaxherit I mungon besimi ne aftesite e te tjereve per te bere punen; 3.menaxheri ka frike se aim und te humb kontrollin e punes; 4.anetaret e grupit frikesohen ndaj kritikave per gabimet e bera.
MENAXHIMI I NDRYSHIMIT                                                                                                                                    -Gjate kohezgjatjes se projektit paraqiten ndryshimet.Ndryshimet mund te fillohen nga klienti ,nga ekipi I projektit ,nga ndodhjet e paparashikuara gjate performances se projektit.Detyre e menaxherit te projektit eshte te menaxhoje dhe te kontrolloje  ndryshimet.Sa me vone te identifikohen ndryshimet ne projekt  aq me veshtire do te jete arritja e objektivit te projektit.Kurdohere qe klienti kerkon ndryshime ,menaxheri I projektit duhet te kete vleresimin e anetareve te duhur te ekipit te projektit.Nese klienti bie dakord me ndryshimet ,koha dhe buxheti I projektit duhet te ndryshohen per te perfshire detyrat shtese.Menaxheri I projektit duhet tia beje te qarte ekipit te projektit qe nuk do te bejne asnje ndryshim pa marreveshje.

FORMAT E ORGANIZIMIT TË PROJEKTIT   K.5
Kur projektet nisin ,dalin ne shesh dy lloje problemesh : --se pari ,duhet te merret vendimi se si do te lidhet projekti me firmen;--se dyti ,duhet te merret vendimi se si te organizohet vete projekti.
5.1. STRUKTURA HIRARHIKE FUNKSIONALE :                                                                                                EPERSITE kryesore te kesaj strukture jane :--fleksibiliteti ne maksimum I perdorimit te stafit;--specialistet mund te perdoren per shume projekte te ndryshme;--specialistet mund te grupohen per te shkembyer eksperiencen;                      --departamenti funksional sherben si nje baze per vazhdimesi teknologjike;                   --projekti eshte burim lavdie per ata qe marrin pjese ne zbatim.
MANGESITE e kesaj strukture jane:--Klienti nuk eshte shqetesimi dhe vemendja e aktivitetit;--struktura hirarkike e ngadaleson komunikimin ,zgjidhjen e problemit dhe marrjen e vendimit;--ka nje tendence per te kaluar ne rend te dyte projektin;--motivimi I njerezve te caktuar ne projekt te jete I dobet.
5.2.STRUKTURA PROJEKT:                                                                                                                                             EPERSITE e kesaj strukture jane:--menaxheri I projektit ka nje autoritet te plote mbi projektin;--te gjithe anetaret e grupit jane nen pergjegjesine e drejteperdrejt te menaxherit te projektit;--menaxheri I projektit komunikon drejtperdrejt me menaxhmentin;--pasi autoriteti eshte I centralizuar ,aftesia per te marre vendime te shpejta rritet;--organizimet projekt jane struktura te thjeshta dhe fleksibile.
MANGESITE e kesaj strukture jane:--mund te qoje ne dublime te punesqe nga stafi deri te pajisjet teknologjike;--shqetesimi se qfare do te behet mbas perfundimit te projektit.
5.3.STRUKTURA E TIPIT MATRICË:                                                                                                                 PERPARESITE e kesaj strukture jane:--projekti perben theksin kryesor;--projekti ka akses ne teknologjine e te gjitha departamenteve funksionale;--ka me pak shqetesim se qfare do te ndodhe kur projekti te perfundoj;--I pergjigjet ne menyre fleksibile dhe te shpejt kerkesave;--lejon nje balancim me te mire te burimeve per te arritur qellimin.
MANGESITE e kesaj strukture jane :--pushteti eshte me I nderlikuar dhe delikat;    --menaxheri I projektit kontrollon vendimet administrative dhe shefat funksional; --menaxhimi matrice shkel parimet e menaxhimit nepermjet njesise se komandimit ,specialistet e projektit kane dy shefa.
LLOJET E STRUKTURES MATRICE JANE:1.Matrica funksionale;2.M.projekt;3.M.e balancuar.
EPERSITE e ketyre matricave jane :--perdorim efiqent I burimeve(I lart);--integrim I projektit(I dobet,I mesem,I forte);--fleksibilitet(I mesem,I larte,I mesem);                                  --rrjedha e informacionit(I mesem,I larte,I mesem);--mbajtje e disciplines(e larte,e mesme,e ulet);--motivimi dhe angazhimi(jo I sigurte).
MANGESITE:--perpjekjet per pushtet( e mesme,e lart,e mesme);--rritje e konfliktit(e ulte,e mesme,e mesme);--koha e reagimit(e mesme,e ulte,e shpejt);    
--monitorimi dhe kontrolli(te mesme,te larte,te uleta);--tejkalimi I shpenzimeve(I mesem,I larte,I mesem);--rritje e stresit(I mesem,I lart,I mesem).
-Matrica e balancuar paraqet nje kompromis ndermjet dy metodave ekstreme dhe si e tille ndan ne nje shkalle me te ulet disa nga mangesite e dy metodave tjera.
5.4.ZGJEDHJA E FORMES SE ORGANIZIMIT :--problemi i parë është që të përcaktohet lloji i punës që duhet të përmbushet;--identifikohet se çfarë do të sigurojë projekti;--më pas renditen detyrat kryesore që lidhen me çdo shpërndarje;--për çdo detyrë përcaktohet njësia funksionale që do të jetë përgjegjëse për të zbatuar detyrën;--individët të cilët do të bëjnë punën, personaliteti i tyre;--teknologjia që do të përdoret, klientit që do tu shërbehet.
Procedura që këshillohet për tu ndjekur është:--përcaktohen objektivat e projektit ;--përcaktohen detyrat kryesore që lidhen më çdo objektiv;-- caktohen detyrat kryesore duke i renditur dhe zbërthyer ato;--përcaktohet se cili nënsistem i projektit kërkohet për të kryer punët e veçanta dhe cilat nënsisteme do të punojnë pranë njeri-tjetrit;--renditen karakteristikat e veçanta ose parashikimet që lidhen me projektin .

GRUPI I PROJEKTIT               K.6.
GRUPI-perbehet nga nje teresi individesh qe punojne te ndervarur nga njeri-tjetri per te arritur nje qellim te perbashket.Puna ne grup perben nje perpjekje bashkepunimi te anetareve te grupit per te arritur ate qellim te perbashket.
6.1.Ndertimi I grupit te projektit dhe efektiviteti                                                                                                                                  
6.1.1.Fazat e zhvillimit dhe te rritjes se grupit te projektit: 1.formimi;2.reagimi;                                             3.nivelimi;4.veprimi;5.shperberja.-shtese:ndjenjat karakteristike te fazes se formimit perfshijne:nxitjen;parashikimin;dyshimin;padurimin;dhe hezitimin.
6.2.GRUPI EFEKTIV I PROJEKTIT:Ekipi I projektit eshte me teper sesa shuma e individeve pjesemarres te projektit.Ai perbehet nga disa individe qe punojne se bashku te varur nga njeri-tjetri per te arritur synimin e projektit.
Karakteristikat e ekipit efektiv te projektit perfshijne:1.njohjen e mire te ekipit te projektit;2.parashikime te qarta te rolit dhe te pergjegjesive te qdo personi;3.orientim drejt rezultateve;4.shkalle te larte kooperimi dhe bashkepunimi;5.shkalle te larte besimi.
6.2.1.Pengesat e efektivitetit te grupit: 1.qellime jot e qarta;2.mungesa e struktures se projektit;3.mungesa e angazhimit;4.komunikimi I dobet;5.lidershipi I dobet;6.qarkullimi I anetareve te ekipit te projektit.
6.4.NEGOCIMI DHE ZGJEDHJA E KONFLIKTIT
-Burimet dhe kategorite e konfliktit-jane :1.qellimi I projektit;2.caktimi I burimeve;3.skeduli(koha,kalendari);4.kostoja;5.perparesite;6.problemet organizative;7.dallimet personale.
-Konfliktet mund ti kategorizojm ne tri kategori kryesore:1.grupet qe punojne ne nje projekt mund te kene qellime dhe parashikime te ndryshme;2.ka nje pasiguri te konsiderushme rreth atij qe ka autoritetin per te marre vendime;3.ekzistojne konflikte nderpersonale te paleve te interesuara ne projekt.
6.4.1.Disa kerkesa dhe parime te negocimit-jane:1.ndarja e njerezve nga problem;2.fokusimi tek interest dhe jo pozicionet;3.krijo opsionet per perfitim reciprok;4.insistimi ne perdorimine e kritereve objektive.
6.4.2.Perballimi I konfliktit-metodat per perballim:1.shmangia ose terheqja;2.konkurrimi ose detyrimi;3.akomodimi ose sheshimi;4.kompromisi;5.bashkepunimi,konfrontimi ose zgjidhja e problemit.
6.5.ZGJIDHJA E PROBLEMIT--perfshin:1. Përpilimi i problemit;2.Identifikimi i shkaqeve të çdo problem;3.Grumbullimi i të dhënave dhe verifikimi i shkaqeve me te mundshme;4.Identifikimi i zgjidhjeve të mundshme;5.Vlerësimi i zgjidhjeve alternative;6.Përcaktimi i zgjidhjes më të mire;7.Ndryshimi i planit të projektit;8.Zbatimi i zgjidhjes;9.Përcaktimi nëse problemi është zgjidhur.
MENAXHIMI I KOHËS:1.Në fund të çdo jave identifikoni disa qëllime që ju doni ti përmbushni ne javen qe vjen;2.Në fund të çdo dite bëni një listë për ditën tjetër se qfare duhet bere;3.Lexoni  listen e gjërave që duhet të bëni në mëngjes dhe mbajeni prane veshtrimit gjate gjithe dites;4.Kontrollo  ndërprerjet;5.           Mëso  të thuash jo;6. Përpiquni ti kaloni shumicën e dokumentave vetëm një here.
PLANIFIKIMI DHE SKEDULIMI I PROJEKTIT      K.7
7.1.PROCESI I PLANIFIKIMIT                                                                                                                         -Perpara se te fillohet procesi I planifikimit eshte e nevojshme te konsiderohet menyra sipas se ciles objektivat duhet ti prezantohen projektit dhe sipas se ciles planet do te duhen te shperndahen.Menyra me  e zakonshme per kete proces eshte qe klienti te jape nje permbledhje te termave te references dhe menaxheri I projektit te pergjigjet me nje propozim.
-Vete propozimi duhet te permbaje:1.nje permbledhje per administrimin e projektit-qe jep informacionin kryesor me pak fjale;2.pjesa kryesore e raportit-diagramet dhe figurat japin me teper informacione se teksti;3.shtojcat-perfshin informacione se bashku me te dhenat qe I nenshtrohen.
-Plani perben nje dokument qe shpreh qarte kohen qe synohet per aktivitetet e projektit dhe eshte baza per vleresimin e kerkesave per burime.Parandalimi I problemeve dhe I gabimeve dhe jo rregullimi I tyre eshte nje nga objektivat kryesore te procesit te planifikimit.
- Planifikimi i projektit si një “proces”nënkupton rrugën e përcaktuar mirë që planifikuesi duhet të ndërmarrë .Kjo rrugë nuk është e qartë, pra është e vështirë që të ndërtohet. Planifikimi si proces përfshin koston që e shoqëron. Menaxheri duhet të vendosë balancimin ndërmjet kostos dhe përfitimeve.
- Përdorimi i metodës sistematike të planifikimit përfshinë:
   1.Zbërthimin e aktiviteteve komplekse në pjesë që menaxhohen;2. Përcaktimin e renditjes logjike të aktiviteteve;3. Dhënien e inputit për proceset që vijojnë, përfshirë vlerësimin e kohës dhe të burimeve;4. Dhënien e bazës logjike për marrjen e vendimeve;5. Filtrimin e ideve dhe aktiviteteve joserioze;6. Dhënien e skeletit për vlerësimin e planeve;7. Rëndësinë e procesit të ndryshimit/përmirësimit;8. Lejon që të nxirren mësime nga praktika .
7.2.ELEMENTET PER PLANIFIKIMIN E PROJEKTIT—qdo plan projekti duhet te permbaje keto elemente:1.Një prezantim të përgjithshëm;2. Metoda e përgjithshme ;3.Aspektet kontraktuale;4.Skedulet;5.Burimet;6.Personeli;        7. Metoda e vlerësimit;8.Problemet e mundshme;9.objektivat.
7.3.STRUKTURA E ZBERTHIMIT TE PUNES-SZP –hapat jane:
1.Renditen detyrat e projektit që duhet të kryhen;2. Caktohen personat përgjegjës për çdo detyrë;3. Informacioni për paketën e punës  duhet të shqyrtohet me individët;4. Buxheti total i projektit;5.Informacioni  për skedulin dhe ngjarjet kritike;6.Menaxheri i projektit duhet  të  krahasojë  perdorimin  aktual të burimeve perballë atijë të planafikuar;7.Krahasohet  progresi  aktual  me atë të  skeduluar  sipas  detyrave.
 7.4.TEKNIKAT E PLANIFIKIMIT TE PROJEKTIT                                                                                               7.4.1.Planifikimi I kohes-mjetet dhe teknikat                                                                                    -Procesi I planifikimit te projektit sikurse u pershkrua me pare perbehet nga kater faza kryesore:1.Identifikimi i aktiviteteve përbërëse;2.Përcaktimi i renditjes së tyre logjike;3. Përgaditja e vlerësimeve të kohës dhe burimeve;4.Prezentimi i planit në një mënyrë të kuptushme.
-Qellimi I teknikave grafike eshte te japin lidhjet ndermjet aktiviteteve dhe kohes.Forma me e thjeshte eshte grafiku me vija horizontale ku kohezgjatja e kesaj te fundit tregon fillimin dhe perfundimin e nje aktiviteti.
 -Grafiku GANTT kombinon dy funksionet ,te planifikimit dhe te skedulimit.
-Grafiket Gantt u pershtaten me mire projekteve relativisht te thjeshta.
7.4.2.Teknikat rrjet te projektit –perfshijne paraqitjen e projektit te propozuar sin je diagram qe perbehet nga nje teresi shigjetash dhe nyjesh.
-Ekzistojne dy modele teknikash rrjet :1. Modeli aktivitet-në-shigjetë(AoA);                                                                                                             2.Modeli me aktivitet-në-nyje(AoN).
A.Ndertimi I diagrameve me aktivitet-ne-shigjete(A-o-A)                                                                             -Ne sistemin e aktivitetit ne shigjete ,qe njihet me gjeresisht si analiza e rruges kritike (CPA) ose programi I vleresimit dhe teknika e shqyrtimit (PERT),projekti paraqitet me diagramin shigjetë.
-Ky diagram eshte I perbere nga dy elemente kryesore:1.AKTIVITETI,eshte nje element I punes se renditur ne projekt;2.NGJARJA,e cila eshte fillimi dhe/ose perfundimi I nje aktiviteti ose grup aktivitetesh.
-Sipas kesaj metode rregullat e meposhtme duhet te aplikohen :1.qdo aktivitet paraqitet me nje shigjete;2.gjithe aktivitetet fillojne dhe mbarojne me ngjarje;3.zgjatja e shigjetes nuk ka te beje me kohezgjatjen apo koston;4.shigjetat qe dalin nga nje ngjarje mund te fillojne vetem mbasi gjithe aktivitetet te jene perfunduar;5.nyja e pare dhe e fundit e diagramit mundet te kene vetem shigjeta qe hyjne ose dalin;6.asnje shigjete nuk mund te filloje dhe te mbaroje tek e njejta nyje;7.duhet te percaktohet aktivitetifiktiv ,I cili nuk ka kosto dhe kohezgjatje.
-E rendesishme per kete menyre te paraqitje eshte shtimi I aktiviteteve “fiktiv” kur:1.Logjika e renditjes se aktiviteteve duhet te ruhet;2.fiktiviteti do te qartesoje diagramin.
B.Ndertimi I diagrameve me aktivitet-ne-nyje(AoN)                                                                                       -Aktiviteti paraqitet me nje rreth ose kuti.                                                                                                                    Ky diagram rrjet perbehet ngady elemente kryesore:1.Aktiviteti-element I punes se renditur per tu kryer ne projekt;2.Varesia-tregon nderlidhjen ndermjet aktiviteteve te ndryshme.                                                                                                                                           

- Katër mënyrat që aktivitetet mund të lidhen janë:                                        MBARIM –  FILLIM- aktiviteti i dytë nuk mund të fillojë derisa i pari të ketë përfunduar   MBARIM - MBARIM – aktiviteti i dytë nuk mund të përfundojë derisa i pari të ketë përfunduar FILLIM – FILLIM- aktiviteti i dytë nuk mund të fillojë derisa i pari të ketë filluar                           FILLIM – MBARIM – aktiviteti i dytë nuk mund të mbarojë derisa i pari të ketë filluar.


7.5.ANALIZA E DIAGRAMEVE RRJET                            vazhdim kap.7                                                                        7.5.1.Rrjeti me aktivitet ne shigjetë                                                                                                                - Përcaktimi i kohës së aktivitetit dhe ngjarjës                                                 Ndërtimi i diagramit                                                                                            Përcaktimi i rrugës kritike                                                                                       Llogaritja e kohës reserve                                                                                                                                               -Kohet e aktivitetit dhe ngjarjes:
·        KTP(koha totale(e pergjithshme)e projektit)
Ø FH-(koha me e hershme e fillimit)
Ø MH-(koha me e hershme e mbarimit)
Ø Kohezgjatja
MH=FH+KOHËZGJATJA
-Rruga kritike percaktohet me pas duke bere kalimin mbrapa nepemjet te cilit koha me e vonshme e mbarimit(MV) te nje aktiviteti dhe koha me e vonshme e fillimit (FV).Percaktimi I rruges kritike: FV=MV-KOHËZGJATJA                                                                       -Eshte e rendesishme te kuptohet se kohet e aktivitetit nxirren terthorazi nga kalimet perpara dhe mbrapa ,te cilat na japin drejtperdrejt kohet e ngjarjes per nyjet.Nje nyje ka dy kohe qe lidhen me te :nje nga kalimi perpara,koha me e hershme e ngjarjes(KHN) qe eshte koha me e hershme qe ngjarja mund te realizohet; tjetra nga kalimi mbrapa,koha me e vonshme e ngjarjes(KVN) qe eshte koha me e vonshme ne te cilen ngjarja duhet te realizohet nese duhet qe te arrihet koha e pergjithshme e projektit.                                                                                                                      -Kohet e aktivitetit percaktohen nga kalimi perpara dhe prapa:-KHN-kalimi perpara dhe- KVN-kalimi prapa.
                            
-Rregulli I meposhtem eshte I vlefshem :KHN-të percaktojne FH-të qe dalin                                                                     dhe KV-të percaktojne MV-të qe hyjne.
-Kur një nyje ka nje sere aktivitetesh qe hyjne tek ajo ,atehere KHN do te percaktohet nga me e vonshmja e MH-ve te aktiviteteve qe hyjne.(kalimi perpara)
-Kur nje nyje ka nje sere aktivitetesh qe dalin prej saj ,atehere KV e saj percaktohet nga me e hershmja e FV-ve te aktiviteteve qe dalin.(kalimi mbrapa)
- Rruga kritike:Rezerva perben te vetmin mjet per te identifikuar rrugen kritike.                                      –Rruga kritike ka kater karakteristika:1.fillon ne nyjen e pare;2.eshte ne vazhdim;3.perfundon ne nyjen e fundit;4.nuk ka rezervë.
-Rezerva:ka tri lloje rezervash :1.Rezerva e pergjithshme ;2.Rezerva e lire;                                                        3.Rezerva e pavarur.—Rezerva e pergjithshme ka perdorim te pergjithshem dhe aplikohet edhe tek AoA dhe tek AoN; Rezerva e lire dhe ajo e pavarur aplikohen vetem per AoA.Kjo e fundit pothuajse nuk perdoret.
7.5.2.Analiza e rrjetit me aktivitet-ne-nyje                                                                                                           Llogaritja e kohes se pergjithshme te projektit                                                                                                           Kalimi perpara-gjate kalimit perpara behet llogaritja e kohes me te hershme (FH) e fillimit te qdo aktiviteti.
Kalimi mbrapa-gjate kalimit mbrapa behet llogaritja e kohes me te vonshme te fillimit apo fillimit te vonshem(FV)te qdo aktiviteti.
Rezerva-njohja e kesaj aftesie per te ”levizur” eshte e vlefshme ne shume menyra dhe sasia e pergjithshme qe nje aktivitet mund te levize pa ndikuar KTP quhet rezerva e pergjithshme.Rezerva e pergjithshme mund te perdoret per te shtyre fillimin-dhe prej ketu dhe mbarimin – e nje aktiviteti ,ose mund te perdoret per te rritur kohezgjatjen e aktivitetit ose te dyja keto.                                                                                                    Rezerva e pergjithshme=koha me e vonshme e fillimit –kohen me te hershme te fillimit .

    MONITORIMI DHE KONTROLLI I PROJEKTEVE               K.10
10.1.Ç’PËRFAQESON MONITORIMI I PROJEKTEVE ?                                                                                           -MONITORIMI eshte mbledhja ,regjistrimi dhe raportimi I Informacionit qe lidhet me nje ose te gjitha aspektet e performances se projektit qe nje menaxher projekti ose te tjere ne ndermarrje duan te dine.Kontrolli I perdore te dhenat qe sigurohen nga monitorimi,per te sjellur performancen aktuale ne nje gjendje te perafert me ate te planifikuar.Vleresimi ben gjykimet per cilesine dhe efektivitetin e performances se projektit.
10.1.1.Cikli planifikim-monitorim-kontroll                                                                                                                  -Aspektet kryesore qe duhen planifikuar,monitoruar dhe kontrolluar jane:koha(skeduli);kostoja(buxheti);dhe performance(specifikimet).Cikli planifikim-monitorim-kontroll eshte nje proces I vazhdueshem deri ne perfundimin e projektit.
10.1.2.Caktimi I sistemit te monitorimit                                                                                                           -Hapi i pare ne ngritjen e nje sistemi monitorimi është identifikimi i faktorëve kryesorë që duhet të kontrollohen.-Burimi më i mirë i elementeve për t’u monitoruar është plani i veprimit të projektit, që përshkruan se qfarë do bëhet.      -Matja e performancës së projektit, zakonisht paraqet problemin më të vështirë të grumbullimit të të dhënave.-Kriteret e performancës, standartet dhe procedurat e mbledhjes së të dhënave duhet të përcaktohen për secilin nga faktorët që duhet të matet.-Kriteret dhe procedurat e mbledhjes së të dhënave përcaktohen për gjithë jetën e projektit.-Standartet mund të mos jenë konstante gjatë gjithë jetës së projektit, por ato mund të ndryshojnë si rezultat i ndryshimit të aftësive mbrenda ndërmarrjes,ose nderprerjeve teknologjike te bera nga grupi i projektit;por ndoshta me shpesh standardet dhe kriteret ndryshojne per shkak te faktoreve qe jane nen kontrollin e menaxherit te projektit.-Informacioni që mblidhet duhet të identifikohet, duhet të përcaktohet se cilat të dhëna nga ato në dispozicion duhet të mblidhen.
10.1.3.Si të mblidhen të dhenat                                                                                                                                 -1. Frekuenca e numërimeve – të dhënat zakonisht mblidhen lehtë dhe shpesh raportohen si ngjarje për njësi kohe ose ngjarje si % e një numri standard.             2. Numrat jo të zgjedhur apo të modifikuar – raportohen në një sërë mënyrash por shpesh si krahasime të drejtpërdrjeta në një numër të parashikuar ose standart.
3. Treguesit numerik subjektivë  - janë vlerësime subjektive që bëhen nga individët apo grupet.-4. Indikatorët – menaxheri i projektit nuk mundet të masë ndonjë aspekt të sistemit të përformancës në mënyrë të drejtpërdrejtë, mund të gjendet një matës i tërthorët ose indikator.-5. Matjet verbale – Matjet për karakteristika të tilla të përformancës si “cilësia e kooperimit të anëtarëve të grupit” “morali i anëtarëve të grupit” shpesh marrin formën e karakterizimeve verbale.
-Pasi mbledhja e të dhënave përfundon, duhen të bëhen raportet mbi progresin.    -Këtu përfshihen raportet mbi gjendjen e projektit, raportet kohë/kosto dhe raportet për ndryshimet. -Qëllimi i sistemit të monitorimit është të grumbullojë dhe të raportojë të dhënat.-Qëllimi i sistemit  të kontrollit është të veprojë mbi të dhënat.
10.2.NEVOJAT PER INFORMACION DHE PROCESI I RAPORTIMIT                                                                               10.2.1.Llojet e raporteve :-1. Raportet rutinë – janë ato që lëshohen rregullisht. 2.Raportet e veçanta janë të dobishme në dy raste:
 1) Për marrjen e vendimeve të menaxhimit të projektit dhe duhen të shpërdahen anëtarëve të ekipit                                                                                                                        2) Jepen kur vendimi merret si një përjashtim dhe është e dëshirueshme që të informohen menaxherët e tjerë.                                                                                                3).Raportet për analizat speciale – përdoren për të shpërndarë rrezultatet e studimeve të veçanta.


-Ekzistojne tri veshtiresi te zakonshme per raportet e projektit:- E para- detaje të panevojshme gjenden në raportet e që pengojnë  anëtarët e ekipit të projektit që të gjejnë informacionin që u nevojitet.-E dyta- ndërthurje e dobët ndërmjet sistemit të informacionit të projektit dhe sistemit të informacionit të firmës.-E treta-lidhet me korrespondencën e dobët ndërmjet sistemeve të      planifikimit dhe të monitorimit.
10.2.2Grafiku I vleres se arritur-Variacionet e kostos dhe te skedulit                                                              -Nje menyre per te matur performancen e pergjithshme eshte perdorimi I agregimit te performances qe quhet VLERA E ARRITUR.-Ne mund te identifikojm tre ndryshimet ne grafikun e vleres se arritur.Ata janë:
·        Variacioni I kohes-eshte ndryshimi ndermjet kohes se skeduluar per punen qe eshte kryer (STWP) dhe kohes aktuale te perdorur per ta kryer ate (ATWP).
·        Variacioni I kostos ose I shpenzimeve-eshte ndryshimi ndermjet sasise se parave qe jane planifikuar per punen qe eshte kryer(BCWP)deri ne ate moment dhe kostos aktuale te asaj pune(ACWP).
·        Variacioni I skedulit-eshte ndryshimi ndermjet kostos se planifikuar te punes se kryer (BCWP)dhe kostos se planifikuar per te kryer punen deri ne kete moment (BCWS).Ose ne forme te permbledhur:     
Ø STWP – ATWP = variacioni i kohës (TV, vonesa është negative)
Ø BCWP – ACWP = variacioni i kostos (CV, tejkalimi është negativ)
Ø BCWP – BCWS = variacioni  i skedulit (SV, mbrapa është negative)
                                                                             
STWP – koha e skeduluar për punën që është kryer                                                    ATWP – koha aktuale e përdorur për tu kryer                                                              BCWP – sasia e parave të planifikuara për punën e kryer                                         ACWP – kosto aktuale e punës                                                                                     BCWS – kosto e planifikuar për punët e kryera deri në këtë moment
-Variacionet mundet të përcaktohen gjithashtu në trajtën e raportit si                          TV = STWP / ATWP


10.3.KONTROLLI I PROJEKTIT                                                                                                                                 -Kontrolli eshte elementi I fundit ne zbatimin e ciklit te planifikimit-monitorimit-kontrollit.Informacioni mblidhet mbi sistemin e performances,krahasohet me nivelin e deshiruar ose te planifikuar dhe ndermerret veprimi nese performance aktuale dhe e deshiruar ndryshojne mjaft e qe kontrollori (menaxheri)deshiron qe te pakesoje ndryshimin.                                                                                                                                            -Kontrolli përqendrohet në tre elemente të projektit  :   1.Performancën;                  2.Kohën;         3.Kostoja.
1..PERFORMANCA:-1.Probleme teknike të paparashikuara mund të paraqiten;2.Burime të pa mjaftueshme kur ato nevojiten;3. Probleme të cilësisë ose të sigurisë ndodhin;4.Kërkesat e klientit ndryshojnë specifikimet e sistemit;   5.Komplikime ndërfunksionale paraqiten;6. Prishjet teknologjike ndikojnë projektin.

2..KOSTOJA :-1.Vështirësitë teknike kërkojnë më tepër burime;2.Rritet vëllimi i punës;3.Oferta ose vlerësimet fillestare kanë qenë shumë të ulëta;4.Raportimi ka qenë i dobët ose jo në kohë;5.Buxhetimi ka qenë jo i përshtatshëm;6.Kontrolli korrigjues nuk është kryer në kohë;7.Ndryshime të çmimit të inputit kanë ndodhur .
3..KOHA:-1. Vështirësit teknike kanë kërkuar më tepër kohë për t’u zgjidhur se sa ishte planifikuar;2. Vlerësimet fillestare të kohës kanë qenë optimiste;3. Renditja e punëve ka qenë jo korrekte;4. Inputet materialet, perosneli ose pajisjet nuk kanë qenë në dispozicion kur janë nevojitur;5.Punët paraardhëse të nevojshme nuk janë përfunduar;6.Ndryshimet e bëra nga klienti kanë kërkuar ribërjen e punës;7.Janë ndryshuar rregullat shtetërore.
10.3.1.Qellimet kryesore te kontrollit—Dy objektivat kryesore te kontrollit janë:1.rregullimi i rezultateve nepermjet ndryshimit te aktiviteteve;2.mbikqyrja e aseteve te ndermarrjes.—Llojet e aseteve kryesore te kontrollit:1.Kontrollimi i aseteve fizike-ka te beje me mirembajtjen e aseteve ne menyre te rregullt ashtu dhe  ate preventive.2.Kontrollimi i burimeve njerezore-kerkon kontrollin dhe ruajtjen e rritjes dhe zhvillimit te njerezve.3.Kontrolli i burimeve financiare-perfshijne kontrollin e aseteve aktuale,te buxheteve te projektit si dhe kontrollin e investimeve kapitale.


AUDITIMI I PROJEKTIT            K.11
-Auditimi i menaxhimit te projektit lidhet shume me teper me regjistrimet financiare te projektit.Ai lidhet me gjithe elementet e projektit,duke perfshire objektivat,planet,burimet,skedulet,buxhetet dhe arritjet.-Mjeti kryesor per te bere kete vleresim eshte auditimi i projektit,kerkimi i informacionit më shumë ose më pak formal  per qdo aspekt te projektit.-Fjala AUDITIM zakonisht shoqerohet me shqyrtimin e detajuar te qeshtjeve financiare,ndersa auditimi i projektit eshte shume me teper fleksibël dhe mund te perqendrohet ne qdo lloj problem.-Termi VLERESIM nenkupton percaktimin e nje vlere.Vleresimi i projektit bën vleresimin e progresit dhe te performances se projektit,e krahason ate me progresin dhe performancen e planifikuar te projektit ose edhe me progresin dhe performance e projekteve te tjera te ngjashme.
11.1.Përse dhe çfarë vleresohet                                                                                                                           -Auditimi pergjithesisht kryhet sepse menaxhimi dhe investitoret apo klientet duhet te dine gjendjen e vertete te projekteve te tyre.Perndryshe ata mundet te surprizohen ne menyre te pakenaqshme me vone,kur situate nuk mund te shpetohet.                                                                                                                                                        -Auditimi korigjon gjendjen e projektit, duke përfshirë: 1.cilësinë dhe sasinë e punës dhe nese ato I plotësojnë nevojat e klientit;2.burimet e shpenzuara për të përfunduar punën;3. përshtatshmërinë e skedulit për punën e bërë dhe për atë që duhet bërë;4. problemet e organizimit .                                                                                                                               -Për të bërë këtë shqyrtim auditimi futet në: 1.planet e detajuara;  2.proçedurat e monitorimit dhe të kontrollit;3. çështjet e stafit;4.lidhjet me klientin;5.lidhjet me nënkontraktorin, shitësit, llogaritë,faturat.
11.2.QELLIMET E VLERESIMIT                                                                                                                       -Qellimi kryesor I vleresimit eshte te ndihmohet ne arritjen e qellimeve te projektit duke kontribuar keshtu dhe ne arritjen e qellimeve te ndermarrjes.                                  –Qellimet e vleresimit:-1.identifikimi i hershën i problemeve;2.përmirësimi i performances së projektit;3.përcaktimi i mundësive për avancimet e ardhshme teknologjike,reduktimi i kostos;4.vlerësimi i cilësisë së menaxhimit të projektit;   5.dhënia e informacionit klientit.
11.3.AUDITIMI I PROJEKTIT                                                                                                                                     -Është shqyrtimi I menaxhimit te projektit,I metodologjise dhe procedures se tij,I buxheteve dhe shpenzimeve si dhe nivelit te tij te perfundimit.Ai mund te lidhet me projektin si nje I tere,ose vetem me nje pjese te projektit.                                                                               -Raporti i auditimit duhet të përmbajë:1.gjendja aktuale e projektit;2.gjendja në të ardhmen;3.gjendja e detyrave kryesore;4.vlerësimi i riskut;5.informacioni për projektet e tjera;6. kufizimet e auditimit.
11.3.1.Masa e auditimit :1.auditimi i përgjithshëm;2.auditimi i detajuar;    3.auditimi teknik.                                                                                                                                                           11.3.2.Koha e kryerjes se auditimit-Auditimi I menaxhimit te projektit mund te behet ose I planifikuar ose jo I planifikuar.                                                                                                        –Auditimet e planifikuara:1.shqyrtimi i planit të projektit në formën e tij draft;   2.kryerja e auditimit të parë mbasi projekti është organizuar dhe është ndërmarrë;3.kryerja e auditimit të dytë kur 20% e kohës dhe parave është shpenzuar;4. auditimi i tretë për të verifikuar që veprimet korrigjuese të identifikuara më përpara auditimit janë kryer.
-Auditimet e paplanifikuara.                                                                                                                                -Auditimet e pasprojektit:1.është një nevojë ligjore për shkak se klienti e ka specifikuar në kontratë;2.është burimi kryesor për informcionin menaxherial të ndërmarrjes;3.nevojitet për të llogaritur gjithçka që i takon projektit si dhe shpenzimet.                                                                                                                                                            11.3.3.Nga kush dhe si duhet te kryhet auditimi                                                                                       
-Kushtet paraprake për auditimin e menaxhimit të projektit përfshijnë:1.vlerësuesi nuk duhet të përfshihet drejtpërdrejt në fazën e planifikimit të projektit;2.vlerësuesi duhet të ketë eksperienca të ndryshme;            3.vlerësuesi duhet të ketë një reputacion për të qenë i ndershëm, objektiv .                                   
- Përgatitja për menaxhimin e projektit përfshin:1.vlerësimin e skedulit dhe të buxhetit për auditim;2.zgjedhjen e vlerësuesit;3.vendosjen e nivelit të raportimit të vlerësuesit;4.miratimin e skemës apo formatit të raportit të auditimit;                 5.njoftimin e menaxherit të projektit për auditimin;6.përcaktimin e kohës dhe të vendit për auditimin.

-Kryerja e auditimit të menaxhimit të projektit përfshin:1.marrjen e informacionit;2.shqyrtimin e informacionit dhe krahasimin e pjesëve të tij me pjesë të tjera;3.nxjerrja e konkluzioneve mbi gjendjen e projektit nga krahasimet;                            4.paraqitja e rezultateve dhe diskutimi i tyre me individët që bëjnë auditimin.
- Informacioni merret nga dy burime:1.nga materialet per pergatitjen per auditim; 2.dhe nga intervistat.
11.4.NDERTIMI DHE PERDORIMI I RAPORTIT TE AUDITIMIT:                                                                                  -1.hyrja;2.gjendja aktuale;3.kostoja, skeduli;4.progresi, cilësia;5.gjendja e ardhshme e projektit;6.problemet kritike të menaxhimit;7.analiza e riskut;                        8.kufizimet dhe supozimet.
11.5.CIKLI I JETES SE AUDITIMIT TE PROJEKTIT:                                                                                       -1.fillimi i auditimit të projektit;2.përcaktimi i standardeve;3.përcaktimi i të dhënave bazë për auditimin;4.analiza paraprake;5.pregatitja e raportit të vlerësimit;6.përfundimi i auditimit të projektit.


PËRFUNDIMI I PROJEKTIT                 K.12
12.1.VARIETETET E PERFUNDIMIT TE PROJEKTIT                                                                                                   - Ekzistojnë tri lloje të përfundimit:                                                                                                                                 1. shuarja e tij (pa sukses, raporti final, stres)                                                                                                                                    1.1. burimet e tij janë angazhuar për projekte tjera                                                                                            1.2. puna është ngadalsuar aq shumë sa që progresi nuk është i mundur                                1.3. MP është bërë jo i pëlqyeshëm për menaxhmentin e lartë.                                             2. pranimi nga klienti (me sukses, i ka arritur synimet)                                                                   3. integrimi i tij në një projekt tjetër (paisja, njerëzit, materiali dhe funksionet shpërndahen në projektin tjetër)
- Fazat kryesore të kompletimit të projektit janë:1.Pranimi i projektit nga klienti;                                                 2.Dokumentimi i përfundimit të projektit;3.Udhëheqja e kontrollit të librave të postimplementimit;4.Përgatitja e raportit final.
12.1.1.Kur duhet te perfundohet projekti :- Studiuesit kanë ndërtuar një pako pyetjesh përgjigja e të cilave duhet të çojë menaxhmentin në marrjen e një vendimi e ato janë:1.A përputhet ende projekti me synimin e organizatës?;                  2.A është ende praktik, i dobishëm?;3.A është ende mire në aspektin kohor?;              4.Financiar?;5.A ekziston ende mbështetjen e të gjitha depart. (psh të financave, marketingut, prodhimit…)?;6.A është menaxhmenti ende entuziast  rreth  projektit?;7.A i ka projekti ende njerëzit kyq për këtë projekt?;8.A ka alternativa më të mira që mund të përdoren për buxhetin, kohën dhe personelin e dedikuar për këtë projekt?.
-Disa arsye kryesore se pse disa projekte nuk sigurojne nje kenaqje:1.Nuk eshte kerkuar organizimi I projektit;2.Mbeshtetja e pamjaftueshme nga menaxhimi I larte;3.Emerimi I nje personi te gabuar si menaxher projekti;4.Planifikimi  I dobet.
-PERGATITJA E LOGJISTIKES PERMBYLLESE: 1.Përmbyllja formale me furnizuesit, kryerësit e punëve,konsumatorët dhe palët tjera;2.Për ti përmbyllur formalisht emërimet e anëtarëve të ekipit të projektit;3.Që klienti të pranojë punën e projektit dhe shërbimet;4.Për të marrë nënshkrimin për raport formal;                       5.Përmbyllja e të gjitha marrëdhenieve të jashtmë dhe të brendshme.

12.3.PERGATITJA E RAPORTIT FINAL(PERFUNDIMTAR)                                                                                         -Raporti perfundimtar eshte nje kronike e jetes dhe e kohezgjatjes.Sa jane arritur qellimet(afati,buxheti,specifikat).-Qellimi kryesor I raportit perfundimtar eshte te permiresoj projektet e ardhshme.-Raporti perfundimtar duhet te permbaje:
1. Performanca e projektit :1.1Element kryesor i raportit është krahasimi i asaj që projekti ka arritur  me atë që projekti është përpjekur të arrijë;1.2Ky krahasim duhet të përfshijë shpjegimet e gjithë shmangieve të rendësishme të situates në fakt kundrejt planit;1.3Ky krahasim duhet të ndiqet nga një tërësi rekomandimesh për projektet e ardhshme.
2. Performanca administrative :2.1Praktikat administrative  që kanë funksionuar  mirë ose keq;2.2Është e nevojshme që të kuptohet se pse disa gjëra funksionojnë mirë e disa të tjera jo;2.3Kjo do të përbëjë bazën e rekomandimeve që shoqërojnë diskutimin.
 3.Struktura organizative :3.1Cdo formë e organizimit ka të mirat dhe mangësitë e veta;3.2Raporti përfundimtar duhet të përfshijë momentet mbi mënyrën se si struktura ka ndihmuar ose ka penguar progresin e projektit;3.3Nëse vihet në dukje se një modifikim i formës së organizimit të projektit  mund të jetë i vlefshëm për menaxherin e projektit atëherë një rekomandim i tillë duhet bërë.
4.Grupet e projektit dhe ato administrative :4.1Raporti përfundimtar duhet të përmbajë edhe pjesën konfidenciale;4.2Rekomandohet që disa individë, të cilët kanë manifestuar jo kompetencë mund të mos ricaktohen për projektet e ardhshme;4.3Ashtu sikurse mund të jepen rekomandime për individë apo grupe që kanë qenë posacërisht efektiv.
5.Teknikat e menaxhimit të projektit :5.1Nëse parashikimet, buxhetet dhe terminet kohore nuk kanë qenë mjaft të sakta duhet të bëhen rekomandime për përmirësimin e metodave;5.2Teknikat e përdorura për planifikimin dhe kontrollin  duhet të jenë subjekt i shqyrtimit;5.3Për cdo element që përfshihet në raportin përfundimtar duhet të bëhen dhe të mbrohen rekomandimet për ndryshimin e praktikës ekzistuese………………….FUND……………………………………………………………….


SHTESË NGA M.P
Ø PROJEKTI-eshte nje perpjekje per te permbushur objektivat specifike nepermjet nje pakete unike detyrash te nderlidhura dhe perdorimit efektiv te burimeve.
Ø QELLIMI I PROJEKTIT-eshte e gjithe puna qe duhet te kryhet per te kenaqur klientin ne menyre qe produktet te plotesojne kerkesat ose kriteret e pranimit per te cilat eshte rene dakord per projektin.
Ø KOSTOJA-e projektit eshte shuma qe klienti bie dakord per te paguar per produktet e pranushme te projektit.
Ø SKEDULI-I projektit eshte kalendari qe specifikon se kur do te filloje dhe do te mbaroje qdo aktivitet.
Ø OBJEKTIVI  I qdo projekti eshte te realizoje qellimin brenda buxhetit dhe kohes  se caktuar per te kenaqur klientin.
Ø  
Ø IDENTIFIKIMI I SYNIMIT-Synimi eshte formulim I pergjithshem ,caku I pergjithshem,global.Kah synimi synojne(kovergjojne)te gjitha aktivitetet e nje projekti.Synimi mund te nenkupton zgjidhjen e problemit ose arritjen e nje situate me kondita qe dallojne ne te mire prej situates se tanishme.
Ø SPECIFIKIMI I OBJEKTIVAVE-Objektivat nxirren nga synimi.Duhet te jenë SMART:specific(te qarta,konkrete);measurable(te matshme);assignable(te delegushem,te transmetushem per kryersit);realistic(te jene reale);time-related(te perkufizueshem ne pikëpamje kohore.
Ø IDENTIFIKIMI I AKTIVITETEVE KRITIKE TE PROJEKTIT-Aktivistët qe nuk kane fare tolerance kohore(rezerv kohore=slack time)pra ku fillimi me I hershem dhe me I vonshem jane ne te njejten dite quhen aktivitete kritike dhe ketu nuk guxojme te vonohemi.
-Rruga e renditjes se aktiviteteve qe kerkojne me se shumti kohe per te perfunduar,quhet rruga kritike e projektit(critical path).
-Perderisa aktivitetet ne rrugen kritike jane duke shkuar mire,projekti mbetet ne skemen e parapare,por nese diqka e paparashikuar ndodhe atehere afati kohor I perfundimit te projektit rrezikohet,prandaj edhe quhet rruga kritike.
Ø AFTESI PER ZGJIDHJEN E PROBLEMEVE(4.3)-1.monitorimi;2.identifikimi I hershem dhe I sakte I problemit;3.raportimi;4.korigjimi.
Ø ZGJEDHJA E EKIPIT TE PROJEKTIT-varet nga shume faktore:1.synimet e projektit;2.natyra e punes,teknika qe kerkohet duhet të bëhet;3.pervoja qe kerkohet per te rekrutuar dhe paraqitur punen e kerkuar ne qdo faze te projektit.
Ø KRITERET E SELEKTIMIT-5 KATEGORI-1.kualifikimi dhe pervoja;2.udheheqja dhe ekspertiza strategjike;3.ekspertiza teknike;4.kompetenca ndernjerezore/aftesite njerezore(shkathtesit personale);5.aftesia e deshmuar menaxheriale……….(ekspertiza=pervoja).


No comments: