Marketing - Fatos Ukaj

1.Koncepti i marketingut
2.kush eshte marketeri
3.nevojat sipas Maslowit
4.Cilat jane nevojat
5.Si ndahen qëllimet
6.cka është informacioni
7.elementet e procesit komunikues
8.konceptet e marketingut(4 konceptet)
9.Formula per potencialin e tregut
10.Fazat per planifikimin e produkteve te reja
11.Sipas rocco si ndahen prodhimet e punes
12.Format me te cilat ndermarrja arrinte zgjeroj shitjen
13.Asortimenti i prodhimit,thellesia e asortimentit,gjersia e asortimentit
14.shkalla e konsistences
15.Si behet perparimi i shitjes
16.Kanalet e distribuimit
17.cka eshte promocioni
18.konceptet e marketingut sipas Kotlerit
19.format e distribuimit.
20 strategjia e marketingut(esen per 11
21.Politikat e produktit

Pyetje te provimit
1. shpjego defenicionin "koncept i marketingut"
2.Ne fazen e orientimit prodhues,per zhvillimin e ndermarrjes si pikenisje merret: 1.Mundesia e ndikimit te ndermarrjes ne treg 2. Ne konsum. 3.ne rrethin
3. ne fazen e orientimit te marketingut si piknisje sherben: 1.harmonizimi i prodhimet me kerkesen e tregut. 2.harmonizimi i kerkesave dhe ofertes, 3. idetifikimi i problemev
4.Per planifikimin e marketing mixit te nevojshem merren parasysh keta tregues : 1.Potenciali i tregu. 2.Potencali konkret. 3.Potenciali shites. 4. Parashikimi i shitjes ?
5.analiza e tregut nga aspekti i konceptit te marketingut behet permes arrjesse pergjigjeve ne pyetjet : Kushu,sa,cili,cka,kur,ku,si,pse
6.Qka paraqet Thellesia te asortimenti i prodhimit?             
7.elementet e procesit komunikues jane:
1.Burimi.2.Kodimi.3.Porosia.4 ? .5 ? 6. ? 7. Pengesat e mundshme. 8. Forca rekurrente
8.Vleresimi i tregut nga aspekti i konceptit te marketingut ka te bej me
1.Projektimin e marketing mixit te nevojshem
2.Perpilimi i planit te veprimit konkret
9.Ne sistemin e marketingut ndikojn :
1.ligjet. 2.uzansat. 3.normat juridike 4. traditat
10.ekzistojn 4 caqe te pergjithshme te aktivitetevete njerezve:
1.caqet per ekzistence. 2.caqet e sigurise. 3.cqet e kenaqjes. 4.caqet e stimulimit. 5.caqet e fitimit
11.Me rastin e anketimit ne treg, ndermarrja duhet qe te arsyetoj ndermarrjen e saj dhe qellmin,si ndahen qellimet ne dy grupe ?
12. cilat jane strategjit qe i shfrytezon ndermarrja per distribuimin e produkteve?
13.Karakteristik e shitjes personale eshte?
13.Karakteristik e shitjes personale eshte?
1.ballafaqimi personal, jane edhe dytjera spom kujtohen, ama ato jan gabim veq qekjo u kan mire
14.Mjetet per perparimin e shitjes jane per:
1.Stimulimin e konsumit
2Stimulimin e konsumatoreve
3.stimulimin e ndermjetesueseve
4.stimulimi i personelit shites
15.Cka paraqet pozicionimi?
16.cilet jane faktoret e makromjedisit? permend sepaku 3
17.nga aspekti i menyres se realizimit , kontrroli i marketingut mund te jet:
1. ? 2.Kontrolli i profitabilitetit. 3. Kontrolli i efektivitetit. 4 ?

18.Cilat jane fazat e procesit te planifikimit te marketingut?(5fazat)

No comments: