L1 njohtim i pergjithshem -Marketing

Organizimi lendes
•Kumunikimi gjate kursit te kesaj lende
•Literatura qe do te perdoret
•Vleresimi I studenteve
•Organizimi I ligjeratave/ushtrimeve
•Provimi perfundimtar
Njohje me Syllabusin e lendes
•Njё njohtim i pёrgjithshёm me lёndёn.
•Pse tё studjohet marketingu? Rëndësi e tij dhe aplikimi. Definicionet, funksionet e marketingut, kritiket e marketingut. Studim Rasti
•Tregu dhe segmentimi tregut. Klasifikimi i tregjeve. Madhësia e tregjeve. Zgjedhja e tregut cak, pozicioni i produktit, vleresimi i kerkeses se tregut. Studim Rasti
•Kerkimet e tregut (informacioni marketing). Procesi i kerkimit te tregut. Studim Rasti
•Politika e produktit. Gama, linja dhe miksi i produkteve. Drejtimi i games se produkteve. Studim Rasti.
Njohje me Syllabusin e lendes
•Markimi i produktit. Elementet qe permiresojne paraqitjen e produktit. Cikli i jetes se produktit dhe fazat e tij. Studim Rasti
•Vlersimi i dijes se studenteve – Kollokuiumi 1
•Koncepti i produktit te ri. Natyra dhe rendesia e risise se produktit. Zhvillimi i produkteve te reja. Kualiteti i produktit dhe Kënaqësia konsumatore. Diferencat midis mallrave dhe shërbimeve. Studim Rasti.
•Politika dhe metoda e Cmimeve. Llojet dhe strategjite e caktimit te cmimeve. Studim rasti
•Vendi- si rëndësi strategjike. Kanalet e shpërndarjes. Integrimi i kanaleve te distribucionit. Strategjite alternativev te distribucionit. Rëndësia e marrdhënieve në sistemin e shpërndarjes. Konfliktet në kanalin e shpërndarjes. Përfaqësimi ideal në treg. Studim Rasti

Njohje me Syllabusin e lendes
•Kuptimi i Promocionit. Faktorët e promocionit miks. Procesi i komunikimit në promocion. Planifikimi i promocionit. Fomrat e reklames. Studim Rasti.
•Permbyllja e lendes. Fokuset kryesore nga aspektet teorike dhe praktike.
•Vlersimi i dijes se studenteve – Kollokuiumi 2
Cka dijme per Marketingun
•Pse na duhet ta mesojme marketingun?
•A perdoret tek ne marketingu ne nivele te kenaqshme?
•Ku qendron veshtiresia e aplikimit te mirefillte te markeitngut?
•Cilet jane perspektivat nga njohja e marketingut?

No comments: