L6 Zhvillimi i produkteve te reja

Cka mesuam nga ligjerata kaluar
•Pse eshte i rendesishem informacioni ne marketing?
•Cili eshte procesi i hulumtimit te tregut?
•Metodat hulumtuese kush ishin?
•Definicioni i hulumtimit marketing:
•“tërësia e procedurave dhe metodave që shërbejnë për grumbullimin, ruajtjen, analizën dhe përdorimin e informacionit të domosdoshëm për marrjen e vendimeve ne marketing, sipas rregullave të caktuara dhe në mënyrë të vazhdueshme”
Sfidat e suksesit te produkteve te reja
•2.5 %, parapelqejne te jene te paret qe I provojne produktet e reja. Ata quhen novatore.
•Grupi dyte (13.5 %), eshte grupi qe pershtaten shpejt
•Celesi ne perhapjen e produkteve te reja, qendron ne gjetjen e novatoreve (ne qender)/guri ne uje

No comments: