L8_Promocioni

Ckamesuamngaligjeratakaluar?
•Kush ishindallimetmidis produktitfizikdhesherbimit?
•Kush janenivelete produktit?
•Si klasifikoheshinproduktet?
•Si mundemitadefinojmeproduktin?
Produktquajmnjetemire, njeperformance, njesherbim, apokombinimityre, qekrijohetngandermarrjadheparaqitetsiofertetregu.
•Kush eshtedallimi, midis reklamesdhepublicitetit?
Elementete PromocionitMix
•Reklama
•PR (Mardhenietpublike) -Publicitet
•Shitjetpersonale
•Promovimi(nxitja) shitjeve
•Komunikimmasivvskomun. individual.
Reklama
•Reklama-cdoformëe paguare paraqitjessëproduktit, brendit, imazhit, apointeresavetendermarrjes.
•TV
•Radio
•Gazete
•Billbord
•Internet
•A mbajmmend ndojnereklametekeqe?
Publiciteti-Mardheniapublike(PR)
•Publicitetikatëbëjëme cdoformëtëpapaguartëparaqitjessëideve, produkteve, pamjeveetj, portëpërzgjedhuranganjëpalëtjetër.
•Pjesee PR :
-lajmet, fjalimet, eventetspeciale, konferencat, programete ndryshmepublike,raportetvjetore, broshurat, artikujte ndryshem, news letter apoedhemagazinate ndryshem,Web faqja, logotne veturaapouniforma, bizneskartelatetj.
Aple/Ipad, shitje300,000 prodkuteditene pare.
Shitjet personale
•Shitjetpersonaleireferohenkomunikimittëdrejtpërdrejttëshitësvedheblerësve.
•Personelishitësështëaiqërealizonkëtëllojpromocioni, duke ipërshtaturqëndrimete ndërmarrjesme nevojate tregjevetësynuara.
•Kjoformëmundësonnjëshkëmbimtëmenjëhershëmtëinformacionit, ndonëseështëmjaftëe kushtueshme.
Shitjetpersonale
•Kryesishtne procesetkurkanevojeper bindje, bashkebisedim, dheakcion.
•Njeshitesefektive mbaninteresine klientitne qendertevemendjes.
•Motivimidhembikqyrjae personaveteshitjes, element kritik.
Nxitjetedizajnuaraper testimuluarblerjene njeprodukti, kryesishtne periudheafatshkurter.
•Forma tëperparimittëshitjesjanëkuponat, lotaritë, panairet, materialetpromvuese, ngjarjete sponzorizmit, zbritjecmimi, dhuratat, etj.
Mjetete perparimitteshitjes:
-Stimulimikonsumatoreve
-Stimulimindermjetesve
-Stimulimipersonelitshites
Buxhetipromocional
•Disakompanivendosinbuxhetinpromocionalsipasmundesiseqemundenta perballojne.
•Tetjerasipasperqindjesne shitje
•Buxhetisipaskonkurrences
•Buxhetisipasqellimit
BuxhetiPromocional
•Buxhetipromovuesvarionnga1-5 % përndërmarrjetindustriale, deri20-30 % përatotëproduktevetëkonsumit.

No comments: