Ckamesuamngaligjeratakaluar?
•Kush ishindallimetmidis produktitfizikdhesherbimit?
•Kush janenivelete produktit?
•Si klasifikoheshinproduktet?
•Si mundemitadefinojmeproduktin?
Produktquajmnjetemire, njeperformance, njesherbim, apokombinimityre, qekrijohetngandermarrjadheparaqitetsiofertetregu.
•Kush eshtedallimi, midis reklamesdhepublicitetit?
Elementete PromocionitMix
•Reklama
•PR (Mardhenietpublike) -Publicitet
•Shitjetpersonale
•Promovimi(nxitja) shitjeve
•Komunikimmasivvskomun. individual.
Reklama
•Reklama-cdoformëe paguare paraqitjessëproduktit, brendit, imazhit, apointeresavetendermarrjes.
•TV
•Radio
•Gazete
•Billbord
•Internet
•A mbajmmend ndojnereklametekeqe?
Publiciteti-Mardheniapublike(PR)
•Publicitetikatëbëjëme cdoformëtëpapaguartëparaqitjessëideve, produkteve, pamjeveetj, portëpërzgjedhuranganjëpalëtjetër.
•Pjesee PR :
-lajmet, fjalimet, eventetspeciale, konferencat, programete ndryshmepublike,raportetvjetore, broshurat, artikujte ndryshem, news letter apoedhemagazinate ndryshem,Web faqja, logotne veturaapouniforma, bizneskartelatetj.
Aple/Ipad, shitje300,000 prodkuteditene pare.
Shitjet personale
•Shitjetpersonaleireferohenkomunikimittëdrejtpërdrejttëshitësvedheblerësve.
•Personelishitësështëaiqërealizonkëtëllojpromocioni, duke ipërshtaturqëndrimete ndërmarrjesme nevojate tregjevetësynuara.
•Kjoformëmundësonnjëshkëmbimtëmenjëhershëmtëinformacionit, ndonëseështëmjaftëe kushtueshme.
Shitjetpersonale
•Kryesishtne procesetkurkanevojeper bindje, bashkebisedim, dheakcion.
•Njeshitesefektive mbaninteresine klientitne qendertevemendjes.
•Motivimidhembikqyrjae personaveteshitjes, element kritik.
Nxitjetedizajnuaraper testimuluarblerjene njeprodukti, kryesishtne periudheafatshkurter.
•Forma tëperparimittëshitjesjanëkuponat, lotaritë, panairet, materialetpromvuese, ngjarjete sponzorizmit, zbritjecmimi, dhuratat, etj.
Mjetete perparimitteshitjes:
-Stimulimikonsumatoreve
-Stimulimindermjetesve
-Stimulimipersonelitshites
Buxhetipromocional
•Disakompanivendosinbuxhetinpromocionalsipasmundesiseqemundenta perballojne.
•Tetjerasipasperqindjesne shitje
•Buxhetisipaskonkurrences
•Buxhetisipasqellimit
BuxhetiPromocional
•Buxhetipromovuesvarionnga1-5 % përndërmarrjetindustriale, deri20-30 % përatotëproduktevetëkonsumit.
- Rrezultatet Fakullteti Ekonomik
- provime-teste-nga-lende-te-ndryshme
- KOMPLETIMI I CIKLIT TË KONTABILITETIT Prof.ass.dr. Nexhmie Berisha-Vokshi
- KONTABILITETI I INVENTARIT TË MALLIT Prof.ass.dr. Nexhmie Berisha-Vokshi
- Planfikimi Mikroekonomik Ligjerata e fundit
- Pytje te Kollekfiumit te I -rë - Financa Nderkombetare - Lutfia.
- provimi-tregjet-financiare-te-profi-Safet
- 100-pyetje-tek-etika-ne-biznes
- Makroekonomi-sinan-ademaj.
- Vendosje-ne-biznes
- Disa provime (teste) nga afatet e kalume
- Procesi-racional-i-vendimmarrjes
- Skripta Menaxhment
- Menaxhimi i Operacioneve - all slides Vehbi Rama
- Teste te ndryshme
- testet-inovacione
- Pytje te Kollekfiumit te I -rë - Financa Nderkombetare - Lutfia
- Auditim
- Cka-jan-ekstraneti-intraneti-dhe-internet
- Etika-ne-kontabilitet-muhamet-aliu
- INFORMATIKE- TEST PERGATITOR TE PROF. AFERDITË
- Kalkulimi-i-pagave-ne-kontabilitet-video
- Kontrata-per-kooperim-afatgjate
- Menaxhimi-i-rezerves
- PASURITË AFATSHKURTËRA DHE KONTABILITETI I TYRE Prof.ass.dr. Nexhmie Berisha-Vokshi
- Pytje - MBNJ- Ymer Havolli
- Pytje nga Informatika e Biznesit...kapitulli3
- Pytje-nga-informatika
- Sjellje Organizative - udhëheqja Literatur + pytje nga provimi
- Teste - Menaxhment dhe informatik
- analiza-financiare
No comments:
Post a Comment