L9_Cmimi

Ckamesuamngaligjeratakaluar
•Kush janeelementete promocionit
•Psequhetpromocionmix
•Dallimetmidis pulicitetitdhereklames, posidhemidis tyredheshitjespersonale?
•Komunikimiefektiv?
•DeinfinimiI promocionit:
•Gershetimiaktivitetevetendryshme, me tecilatndermarrjakomunikonme individet, grupet, oseshoqerine, ne formeteporosivepersonaleapotepergjithshme.
A eshtecmimilire me imiri?
•Kush eshtecmimime I mire?
•Cmimime I mire = vlerenme temire qemerrklientiper paratee dhena
6
Kuptimi i çmimit
•Caktimiiçmimitështëkompleksmeqenëseshpenzimet, fitimetdhevetëcmimi, vlerësohennëmënyratëndryshme.
•VetemcmimigjeneronteardhurangaMakreting-mixi. ElementettjereteM-mixitshpenzime.
•A ka sot produkte/sherbimeqeofrohenne treg, e qenukkanecmim?.
Vendosjae cmimit
•Vendosjae cmimitmidis dyekstremeve
(perceptimete klientevedhekostojaprod.)
Faktoretqendikojnene formulimine cmimit
•3K (kosto, klient, konkurrence)
•Faktorete brendshem
-shpenzimete prodhimit, strategjiae marketingut, kapacitetete prodhimit, etj
•Faktorete jashtem
-ofertadhekerkesa, konkurrenca, kostojae l.pare, distributoret, shteti, et.
Strategjitee vendosjesse cmimit
•Cmimibazuarne vlerenkonsumatore
•Cmimibazuarne kosto
•Cmimibazuarne konkurrence
Cmimibazurne vlerenkonsumatore(ÇVK)
•“vlerae mire” per klientinnukeshtenjejteme “cmimine ulet” por“value for money”.
•Steinway piano, sakushton? Klientetqee blejnethoneeshteme vleratevecanta?
•ÇVK (cmimivlereskonsumatore)
-Cmimivleresse mire (cmimetearsyeshme-RastiWizzair)
-Cmimivleresse shtuar(cmimetelarta-shtohensherbimetapoelementettjere–mbulesaStag –kercenimingaimportetkinezene fund shek. XX)
Cmimibazuarne kosto
•Shpenzimete produktit, distribuimitaposhitjes, plus njemarzhefitimi.
•Kush janekostot?
•Tipete kostos
-Kostojafikse(qeraja, nxemja, uji, rrogate manaxhereve, etj)
-Kostojavariable (lendapare, qeperdoretper produktin)
•Kostototalee produktit= KF + KV
•Nesekostojaproduktitdel me e lartese sakonkurrenca, sfidene percaktimine cmimit.
Kostojaplus marzhafitimitmarkup price
•Supozojmekostote meposhtmeper kalkulim:
•(KV) Kostovariable 10 $
•(KF) KostoFiksevjetore300,000 $
•(NjSh) Kerkesatregut-Njesiproduktiqepritetteshiten= 50,000
•Sa eshtekostoper njesi
Kostoper njesi= KV + KF/NjSh= 10+300,000/50,000 = 16 $
•Neseprodhuesikerkon20 % marzhefitimimbikostone produktit, sado tejetecmimiI produktit?
Kostojaplus marzhafitimit(2)markup price
•Cmimi= kostoper njesi/1 –marzhafitimit
•Cmimi= 16/1-0.2= 20 $
•Marzhae fitimitdo tejete4 $ per prodhuesin.
Analizae pikes se rentabilitetit(break even volume-BEV)
•Njetjetermetodee percaktimittecmimitbazuarne kostoeshteedhevolumiI domosdoshemI prodhuar(percaktohetnepermesBEV)
BEV = KF/Cmimi–KV
NeseKF = 20,000 ; cmimitregut25 ; KV=5 ; Sa njesiduhetshiturqemostekemihumbje?
BEV = 20,000/25-5=1,000 njesi.
•Nesedo profit, ndermarrjaduhetteshesembi1,000 njesi.
•Neserritetcmimi, ateheredo tenevojitenme paknjesiteprodhuara, porkujdeseshteelasticitetiicmimit.
Cmimibazuarne konkurrence
•ProduktiduhettejeteI perafertme vlerate konkurrences, qetevijohetkjostrategji(cmimingjajshem).
•Cmimetsipastregjevetendryshme(konkurrencae lire, konkurrencamonopolistike, monopoli, ologopoli).
•Analizae cmimitdhekerkesessipaselasticitetittecmimit
•Gjendjaekonomike
Konsideratatjera-Cmimete negociuaradheadministruara
•Produktete bizneseveendeaplikojnecmimetenegocuara.
•Çmimiicaktuarngashteti, ështëkarakteristikëe rastevekurshtetindërhynnëpërcaktimine çmimit.
Komunikimi i cmimit tregut të targetuar
•Njerëzitduhettanjohincmiminpërdisaofertaproduktipërparablerjes.
•Ata gjithashtukanënevojëtëdijnëse si, kudhekurduhetpaguarcmimi. (diskauntetetj)
•Menaxherëtmundettëvendosinnësedo tëpërfshijnëinformacioninpërcmiminnëreklamëoseweb faqe.
•Shumicae firmavejanëpërpjekurqëtëzhvillojnëformatetërejadhetëqartaqëjanëpërklientëtmëlehtëtëinterpretueshme(josikurse energjisëelektrike).

No comments: